Bestellen & Betalen

Bestellen
U kunt bij Systemec op verschillende manieren een bestelling plaatsen. Wilt u persoonlijk advies en aanvullende diensten zoals installatie en actief beheer inclusief SLA dan kunt u het beste telefonisch (077 - 382 85 80) of per e-mail (info@systemec.nl) contact met ons opnemen. 

Voor het bestellen via de webshop dient u een account aan te maken, waarmee u producten kunt toevoegen aan uw winkelwagen. Systemec levert alleen aan bedrijven, instellingen en overheden. 

Verzendkosten
Bestellingen boven de € 500,00 excl. BTW worden altijd zonder verzendkosten geleverd op een adres in Nederland.
Voor bestellingen onder de € 500,00 excl. BTW worden €15,00 verzendkosten in rekening gebracht. Voor bestellingen welke worden opgehaald gelden geen verzendkosten.

Betalen
Bij het afrekenen kunt u kiezen voor betaling via PayPal, betaling per bank of op rekening. 

U betaalt via PayPal. Bij het uitchecken van de winkelwagen betaalt u het totaalbedrag direct via PayPal. Zodra de betaling bij ons binnen is, wordt uw bestelling zo snel mogelijk verwerkt.

U betaalt per bank. U ontvangt een proforma factuur op uw emailadres en betaalt deze met vermelding van het ordernummer / debiteurennummer. Zodra de betaling bij ons binnen is, wordt uw bestelling zo snel mogelijk verwerkt.

Op rekening. Het bestellen op rekening is alleen mogelijk na goedkeuring door Systemec. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. De betalingstermijn is strikt 14 dagen.

Prijzen
Op onze website worden de prijzen exclusief BTW weergegeven. Wanneer u een product in uw winkelwagen plaatst, ziet u de prijs exclusief BTW. In de winkelwagen wordt over het bedrag van uw bestelling BTW berekend. Het bedrag dat dikgedrukt staat is het bedrag inclusief BTW. Dit bedrag dient u uiteindelijk te betalen.